Let's play

Jag vet, jag vet... det har varit dålig uppdatering här på det sista. Jag skyller detta på mycket att göra i skolan och SOL.
Är vi okej med detta?

Hursomhelst!

Idag har har (förutom varit i skolan och c-uppsatsat med Godis) varit på surpriceparty för Linn. Eller kanske mer surpricefika? NEJ! Det är alltid party när vi är ihop, jag, Godis, Joss, Linnsan och Jois. Så även denna gång. Vid 17-tiden kom jag, Godis och Jossan hem till Hansson/Björnklint. Stekte pannkakor med Jois och förberedde vad som komma skulle. Nervositeten i luften var greppbar. Snart, snart skulle födelsedagsbarnet komma hem! När vi hörde rycket i dörrhandtaget kastade vi oss in i Linns rum. Väntetiden kändes som timmar, och mellan svettattacker och skrattanfall så kom till slut Linn in i sitt rum och vi skrek GRATTIIIIIISSSSS (alternativt SURPRIIIICEEEE! Vi är inte helt eniga om detta). Och ni skulle sett Linns ansiktsuttryck!! Hahahahaha! Hon var så otroligt söt. Lite som jag kan tänka mig att hon såg ut när hon var en fyra-fem år. Ja sådär liten liksom. Liten och hjälplös när tre idioter står och trycker i hennes garderob. KUL var det iallafall, och gott! Sen att jag förlorade på TP pratar vi inte om...... men nämner gärna såhär i förbifarten att jag tog revansch och vann ordspelet. YES!

Än en gång, grattis Linnsan!

Och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linn

gud vad jag älskade mitt överraskningskalas!! älskar er ni är så söta! <3

2010-04-15 @ 17:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0