No one puts Baby in a corner

Jag är så sjukt trött på att vänta på besked. Att vänta, liksom. Det är ju att inte kunna göra ett skit samtidigt som man faktiskt gör nåt, och förväntas göra nåt  -  vänta. Ahhh det driver mig till vansinne! Befinner mig i en situation nu där det handlar om att slå sig in, slå sig fram, slå sig... sönder och samman? Nej, förhoppningsvis inte. Jag vet ju att jag är bra. Ge mig chansen att visa det! Ett system som gör att alla vet  och alla är överens  -  men ingen kan göra nåt. Allt ska gå hundra omvägar, för att följa strukturen. Ibland kan man undra hur mycket ett regelsamhälle hjälper och hur mycket det stjälper. Ibland, alltså. Jag fortsätter att vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0